Sayfa Başına Dön

Youtube Kanal Onerileri

2 yorum
Kanal Önerileri
Ben genelde bir kanaldan ziyade içeriklere göre videoları izlemeyi tercih ediyorum. Tabii bazı Youtube kanalları genel olarak kaliteli, güzel paylaşımlar yaptığı  için özellikle takip ettiklerim de oluyor. Youtube kanal önerileri hazırladığım bu yazımda kanalların beğendiğim, aklımda kalmış videolarını da belirttim. Bu arada aşağıdaki liste daha çok kişisel gelişim alanında içerik üreten kanallardan oluşuyor. 

Youtube Kanal Önerileri:
1-Ted Konuşmaları:
Ted konuşmalarını bilmeyen yoktur diye sayfamda yer vermeyi düşünmüyordum; ancak başarılı kişilerin kendi anlatımlarıyla hikayelerini öğrenmek için olmazsa olmaz en güzel kanallardan biri olduğundan sayfamda değinmeden geçemedim. Tabii benim önereceğim video 'Ted' kanalından değil, Tedx Talks kanalından olacak:  Engelleri Avantaja Çevirin-Betül Mardin

2-Erdem Taşkınsu:
Kanal sahibinin Youtube'da birkaç videosuna denk gelmiştim. Diğer kanal sahiplerinden  farklı olarak temel noktalara, asıl probleme değinmesiyle  dikkatimi çeken kanallardan biri oldu.

3-Mistik Yol:
Kişisel gelişim kanallarının en iyilerinden biri. Bir videoları var ki çok fazla geribildirim almış durumda. Videoyu dinleyenlerin hayatında olumlu bir değişim olduğu yönünde birçok yorumlarla karşılaşınca  benim de dinlemek istediğim videolar arasına girdi:

4-Oğuz Benlioğlu:
Daha çok uzmanlık alanı beden dili olsa da kişisel gelişim yolunda çok güzel bilgiler paylaştığı içerikleri de bulunuyor. Benim ilgimi çeken bir videosunu paylaşmak istiyorum. Bu yöntemi uzun süre uyguladım; ancak 90 güne tamamlayamadım maalesef. Benim ilginç bir huyum vardır. Bir tekniğe başlayınca diğer birçok tekniği de ekleme yoluna gidiyorum. Böylece birçok yöntemi aynı anda hayatıma uygulamaya başlayınca bir noktada her şeyi bırakmak zorunda kalıyorum. 90 Günde en az %20 Zenginleş

5-Tune Tüner:
Kişisel gelişim konularını çok farklı şekilde ele alan sempatik video sahibi. Beğendiğim videolarından biri: Neden Dost Kazığı Yeriz?

Videoda fedakarlık boyutunda yardım etmenin olumsuz bir sonucundan bahsedilmiş. Yakın zamanda başıma gelen bir olayda bunu bizzat yaşayıp gördüm.  Alma ve verme dengesini iyi kurmak gerekiyor sanırım. 

6-Can Aydoğmuş:
Youtube'da gezinirken önerilenler arasında Can Aydoğmuş'un bir videosu karşıma çıktı. Bağ kesme çalışması ile ilgili bir video.
 
 Oldukça fazla olumlu geri bildirim almış bir video. Yalnız bazı kelimeleri, söylenenleri anlamakta, duymakta zorlanabilirsiniz. Yine de bırakmayın, uygulamaya devam edin. Meditasyonun mantığı şu; size ait pozitif enerjinizi geri alıyorsunuz,   negatiflikleri sahibine  iade ediyorsunuz. Ve bağı kesiyorsunuz. Diğer bağ kesme çalışmaları yapmıştım; ancak pek etkili olmamıştı. 
Video: Eski ilişkilerden özgürleşmek için yapılması gerekenler (Uygulamalı Meditasyon)

7-Efe Kıncal:
''Çekim Yasası'' alanında videolar çekiyor. 
Bakış açınızı değiştirecek ve kafanızda bazı soru işaretlerine cevap bulacağınız güzel kanallardan biri. Kanal sahibinin iki videosunu izlediğimde çok beğenmiştim. Neden Haksızlıklara Maruz Kalıyoruz?

8-Türker Manavoğlu:
Kendi merkezimizde kalmak için nefes egzersizleri, plates, yoga, günlük tutmak gibi aktiviteler yardımcı olurken  'Hayatın Merkezine Başkasını Almak' başlıklı videosunda çok daha temel bir konudan bahsetmiş. Merkezimizde kalmak için  'İçimizdeki Çocuk' la ilgilenerek bunu sağlayabileceğimizi  belirtmiş.


2 yorum :

  1. Canten Kaya'yı eski yıllarda televizyonlarda programlarını izlemiştim. Daha çok ilişkiler konusunda bilgi veriyordu. Youtube'da onun videoları karşıma çıksa da ne yalan söyleyeyim izlemedim hiç. Videolarını izleyeceğim. Tabii ki listeye eklenebilir. Hatta bu yorumu yazarken aklıma daha önceden takip ettiğim bir isim daha geldi. Onu da listeye eklemeyi düşünüyorum.
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil