Sayfa Başına Dön

Parfum Sloganlari

4 yorum
parfüm reklam sloganları
Aslında sloganlar konusunu artık kapatıp farklı konulara yönelmeyi düşünüyordum. Ancak bazı durumlar parfüm sloganları ile ilgili yazı yazmamın gerekliliğini hissettirdi bana. Bazen bir konuyu siz bulursunuz bazen de konu sizi bırakmaz. Sanırım bu ikinci seçenek bu yaşadığım durumu en iyi şekilde ifade ediyor. Gerçi bundan da pek şikayetçi değilim.

Parfüm denilince ilk akla gelen markalardan biri  Chanel No 5.  Bu marka ile ilgili bir araştırma yapınca iki sloganı karşıma çıktı. Bunlardan biri Efsaneler, efsane kokuları sürer... diğeri  yaşayan her kadın No 5'i sever... 

D&P Perfumum  markasının çok hoş bulduğum reklam sloganı: Her şey unutulur, kokunuz asla!
Cecile: Hayata Rengini Yansıt.
Privacy: Aşk bile bile tutsaklıktır...
Caldion markasının sloganı : Önce hisset sonra yaşa.

Birkaç markanın slogan örneklerinden bahsettikten sonra benim önerilerim şu şekilde:

Parfüm Sloganları:
Kokunla İz Bırak
Farkını Yansıt
Mutluluğun Kokusu
Parfümün Seni Yansıtır

Bu Senin Tarzın
Büyüleci ve Etkileyici
Senin Büyüleyici Yansıman
Güzel bir koku iyi hissettirir
Bu Koku Senin Tarzın
Modun Değişsin...
Kendine Güven

Sendeki Zarafet...
Bu koku sana çok yakışır...
Özel Hisset...
Kendine değer verenler için...
Size Özel...
Kendine Güven, Kendini Güçlü Hisset...
Zarafetin Kokusunu Hisset...

Bu Senin Tarzın, Bu Senin Işıltın...
Sana Güzellik  Katacak...
Bu kokuda bir ışıltı var...
Kendi Kokunu Keşfet...
Sen Özelsin...
Masalsı bir koku...

Bu içerikler de belki ilginizi çekebilir:
Kahve Sloganları
Sigorta Sloganları


4 yorum :

  1. Güzel Kokun!

    Bu iki anlamda kullanılacak şekilde;

    Bir tanesi "senin güzel kokun"
    Diğeri "kullan ve güzel kok" manasında.

    Umarım anlatabilmişimdir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çift anlamı olan sloganlar gerçekten çok hoş oluyor.
      'Senin Güzel Kokun' anlam olarak ifade etmişsiniz ancak bence çok güzel bir slogan da olur gibi geliyor bana. Siz bu işi biliyorsunuz bence.

      Sil
  2. Merhaba
    Özel gereksinimli öğrenciler için yardım kampanyası düzenleyeceğiz ama sloganımızı bulamadık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, Yardım Kampanyası Sloganları başlıklı yazımın sonuna birkaç slogan sizin için ekledim. Yukarıda arama kutusuna başlığı yazarsanız yazıya ulaşabilirsiniz. Ya da şu linkten:
      https://maksatgelisim.blogspot.com/2018/02/yardim-kampanyasi-sloganlari.html

      Umarım bu örnekler slogan bulmanıza yardımcı olur. Sevgiler, saygılar...

      Sil