Sayfa Başına Dön

Kahve Sloganlari

4 yorum
markaların kahve sloganları
İsmini duyunca bile keyif veren, kitapların yanında iyi giden, sohbetlerde olmazsa olmaz, soğuklarda sımsıcak içimizi ısıtan kahve olmasa da  kahve sloganları yazımın konusu olacak.

Benim için kahve; bir Türk kahvesi bir de Nescafe diye ikiye ayrılır. Çocukken ne öğrenirseniz o kalıcı oluyor sanırım. Nescafe ülkemizde bir marka değil de bir kahve çeşidiymiş gibi kullanılması ve zamanında pek rakibi olmaması da zihinlere yer etmesinde çok önemli payı olduğunu düşünüyorum. Tıpkı asprin, selpak gibi...Tabii Nescafe istikrarlı şekilde reklamlarıyla her zaman gündemde kalmasını da bildi.

Şimdilerde Starbucks ülkemizde çok revaçta. Bu kahve markasının bardaklarına aslında yabancı filmlerden epey aşinaydım. Ülkemize de iyi bir giriş yaptığını ve çok popüler olduğunu görmekteyiz.
Şimdilerde o kadar çok markalar  ve çeşitler var ki bilinir olmak ve pazarda yer bulmak daha zor aslında. Bu nedenle daha fazla kişiye ulaşmak, kalıcı ve bilinir olmak için reklamlar kadar sloganlar da önemli hale geliyor.

Bu yazımı hazırlarken bayağı bir kahve reklamı izleme fırsatım oldu. Ve bu kadar çok kahve markasıyla karşılaşacağımı ummamıştım. Buraya tabii markaların sadece bir kısmına yer verdim.
Aşağıda önce kahve markalarının reklam sloganlarını sonra da benim  kendi bulduğum sloganları yazdım. Amacınıza uygun şekilde uyarlayabilirsiniz.

Markaların Kahve Sloganları:
By Dibek: Her eve gerek..
Tarihi Beyoğlu Kuru Kahvecisi: Falınızda muhabbet var...
Bayramefendi Osmanlı Kahvecisi: Bir geleneğimiz var
Tchibo: Bizim en büyük tutkumuz, sizin kahve aşkınız...
Kuru Kahveci Mehmet Efendi:  Zamanla yarışmadığınız, barıştığınız zamanların kahvesi...

Jacobs:
Asla kopamazsın.
Kokusu bir araya getirir.

Kahve Dünyası: Hepimizin Ortak Noktası
Lavazza: Fincandaki cennet

Nescafe: 
Kahvenin en iyisi
Kokusunda davet var
Bi'tanısan seversin
Keşfetmeye bi'Nescafe ile başla...
Paylaşılacak anlar için...

Mahmood Coffee:
Moduna göre kahve...
Kahve Mahmood'dan gelir aman...
İşte mola keyfi, işte Mahmood Coffee...
Keyfinizi tatlandırın...

Starbucks:
Küçük Zamanlara...
Starbucks'tayız. Sizleri de bekleriz...
Bir kahveden öte.
Kahve bir tutkudur.
Sadece iyi kahve...

Cafe Crown:
Cafe Crown iç, Fazla Takılma
Daha Çok Sen
Latte keyfi evinde!

Cafe Breno: En iyiler en iyisini hak eder. Sonunda Hak Ettiğiniz Kahve
Sesso: Bir Aşk Kahvesidir

Kahve Sloganları ile ilgili Benim Örneklerim:
Günün keyifli bir anı olsun...
Hayatın keyfini hisset...
Namıdiğer keyif...
Hayat sana güzel...

Kahve kokusu gibisi yok...
Keyfin yerine gelsin...
Bu kahve bir başka...
Mükemmel lezzet, keyifli bir tat...

Hayattan keyif al...
Benim kahve keyfim var...
Gününü keyiflendir...
Bi'kahve iyi gelir...

Bi'kahve ile canlan...
Hayatı fark et
Daha mutlu hisset...
Keyif veren tat...
En lezzetli koku, kahve kokusu...
Bir yudum kahve modunu değiştirir hemen...
Mutluluğun keyfi...
Bir kahve kokusu mutlu etmeye yeter...

4 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Benim de beğendiğim örneklerden biri. Güzel bulmanıza sevindim.

      Sil
  2. Sloganları bir yazıda toplamak iyi fikirmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :)
      Sloganların bir arada olması hem kolaylık hem de az çok bu sektörde neler kullanıldığı öğrenmek için gerçekten yararlı oluyor....

      Sil