Sayfa Başına Dön

Sigorta Sloganlari

Hiç yorum yok
sigorta slogan örnekleri
E-posta ile ya da iletişim sayfasından gelen soruları mümkün olduğunca bloğumda yer vermeye çalışıyorum.  Bu yazımda onlardan biri olacak. Sigorta sloganları ile ilgili bir mesaj alınca bu yazımı hazırlamaya karar verdim. Aslında uzun zamandır  bloğumda ne yazsam diye düşünüyordum. Bazen ziyaretçilerden gelen sorular bana bu durumlarda yardımcı oluyor.

Slogan bulmak epey zor bir konu. İddialı  sloganlar olmasa bile bir  fikir, belki ilham verecek örnekler çıkaracağını umuyorum.

Örneklere geçmeden önce bir döneme damgasını vurmuş ve benim de aklımda kalmış  bir sigorta reklamından bahsetmeden geçemeyeceğim:
Reklamlarda küçük bir kız çocuğu diyordu ki; evinizi seviyorsunuz sigortalıyorsunuz, arabanızı seviyorsunuz sigortalıyorsunuz, peki beni sevmiyor musunuz? Bu sigorta reklamı o kadar  başarılıydı  ki yıllar geçse de hala çok net hatırlıyorum.

Şimdi düşünüyorum da konut, ferdi, araba..gibi tüm hepsini dile getiren, amacını çok iyi ifade eden, akılda kalıcı bunun gibi güzel bir slogan bulunur mu? Tabii bulunur mu bilinmez...Ben örneklerimi sunuyorum.

*Kendinize ve sevdiklerinize değer...
*Hayatta beklenmedik sürprizlere bir sigorta...
*Kendine Bir İyilik Yap...
*Hayat Sana Daha Güzel...
*Gelecek Endişeniz Olmasın...
*Geleceğinize En İyi Yatırım...
*Hayata Güvenle Bak...
*Geleceğini düşünenler için...
*İlerisi için bir teminat...
*İleride ne olacağı bilinmez; ancak tedbir alınabilir...
*Sizin Desteğiniz  Bir Sigorta Olacak...
*Aksiliklere karşı bir teminat...
*Hazırlıklı Olmak İyidir...
*Hayat Böyle Daha Rahat...
*Geleceğinizi Garanti Altına Alın....
*Değer verdiğiniz şeyleri güvence altına almanın en iyi yolu...
*Zor zamanda kimse yanında olmaz derler...Doğru mudur bilinmez...Sen Kendini Güvenceye al...
sigorta acenta sloganları
*Sizin de Bir  Desteğiniz Olsun...
*Herkesin Desteğe İhtiyacı Olduğu Zamanlar Vardır...
*Zor zamanlarınızda yanınızda...
*Geleceğe bir teselli değil bir güvence...
*Sigorta güvenceniz...
*Daima Yanınızda...
*Yarınlara Güven...
*Hayatınızda her şeyin bittiği bir an olmasın... Şimdiden  yatırım yapın...
*Yaşamdaki Krizleri Yepyeni  Bir Başlangıca Dönüştürün...
*Çok zor günler yaşamamak için bugünden bir şeyler yap..
*Sigortayla İçiniz Hep Rahat...
*Hayatınızdaki Dengeyi Riskler Karşında Koruyun...
*TamYıkıldığınız Anlarda Sizi Dimdik Ayakta Tutan Sigortanız...
*Keşke Dememek için Şimdiden Yatırım Yap...
*Sigortası Olan Yaşadı...
*Yardım İstemek Zordur...Arkanı Sağlama Al...
*Beklenmedik Durumlar için İyi Yatırım...
*Umulmadık Durumlar için En İyi Çözüm...
*Geleceğe Güvenle Bak...
*Zor Günlerin Dostu...
*Aksiliklere karşı bir sigortanız olsun...
*Her ihtimale karşı bir önlem...
*Ne olur ne olmaz bir B planınız olsun...
*Geleceğinizi Koruyun...
*Daha rahat yaşamak için iyi bir tercih...
*Gelecek endişesine son...
*Geleceğinizi garantileyin...
*Riskli zamanlarda hayatınızı yoluna koymak daha kolay olabilir...
*Risklere karşı kendinizi ve sevdiklerinizi koruma altına alın...
*Karşınıza çıkan her riske önlem...
*Geleceğe Yatırım...
*Yatırımlarınız Gelecekte Size Destek Olacak...
*Arkanızdaki Gücünüz...
*İhtiyaç zamanlarında sizin sigortanız...
*Yarınlara Güvence...
*Değer verdiğiniz şeyleri sigortalayın...
*Bizimle Gerisini Düşünme...
*Sektörde Öncü...
*Gelecek Günlere Yatırım...
*Kendin için bugün bir şey yap...

Belki bu yazım da ilginizi çekebilir:
Slogan Örnekleri


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder