Sayfa Başına Dön

Aska Yolculuk (Kore Dizisi)

Hiç yorum yok
kore dizisi
Hint dizilerinden sonra Kore dizilerini izlemeye başladım. Aşka Yolculuk ile ilgili söyleyebileceğim; sempatik ve  fantastik tadında başlayan bir dizinin ileriki bölümlerinde nasıl drama dönüştüğünü düşünürken boğazım düğümlenmiş hüzünle küçük kardeşin ölümünü izliyorum.

Daha dizinin başlarındayken dizi ve karakterlerle ne kadar bütünleşmişsem ölümleri beni derinden sarstı. Ama olmaz ki en sevimli prens, kimseye zararı olmayan o sempatik çocuk öldürülür mü? Eşiyle aralarında sevgi yeni yeni güçlenirken... Hala dizinin etkisinden kurtulamadım...

Alıştığınız karakter ölünce dizi bir anda izlenmeye değer olmadığını düşündüğünüzde, birden bir şeyler oluyor ve yine dizi sizi kendine bağlıyor.

Beğeneceğinizi düşündüğüm bir Tarihi Kore dizisi. Aslında bu dizi Çin romanından uyarlanmış bir dönem dizisi.
 Orijinal adı Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo. Ben sonraki bölümlerine de göz ucuyla baktım; açıkçası etkilenmemek mümkün değil...Güzel, etkileyici bir aşk hikayesi var...

kore dizi aşka yolculuk
Esas kız

Dizinin Konusu:
 Günümüzde yaşayan  güzellik ve makyaj uzmanı olan genç Koreli kızımızın hayatı altüst olmuştur. Berbat durumdadır. Güneş tutulması olduğu sırada suda çırpınan bir  çocuğu kurtarırken boğulur. Tam o vakitte güneş tutulmasıyla bir devirden başka bir devire geçerek,  yüzyıllar öncesine bir başka kızın bedeninde sarayda kendini bulur.


Bu bedende farklı bir kişilikle dikkatleri üzerine çeker. Tavır, davranışları eskisi gibi değildir. Herkes onun bu değişik hallerini kafasını çarptığına yorar. O da hafızasını kaybetmiş rolü yapmak zorunda kalır. 

Sarayın 8. prensi çok hoş ve karizmatiktir. Bu genç kızımızla aralarında bir şeyler olur. Yalnız saraya 4 numaralı prens de gelmiştir. Çocukken annesi tarafından yüzü yaralanmış ve  yıllar önce sürgün edilmiştir. Ve büyüdüğünde saraya döner. Yüzünde bir maske vardır. Yarasını maskeyle gizlemeye çalışır.
dönem dizisi aşka yolculuk
4.Prens
Kralın iki eşinden olma bir düzine (saymadım çok fazla)  oğlu vardır. Hepsi bir arada mutlu, hoş zamanlar geçirir. Tabii zamanda yolculuk yapan kızımız ise herkesin gözdesi....
Maskeli 4. prensin gelişi olaylı olmuştur. Biraz kötü bir insan gibi görünür. Bir de müneccim başımız vardır. Tabii yıldızları yorumlayan kişi  her iki zamanda da karşımıza çıkar.

Kore sarayında  hizmetçilere cariye denilmesini yadırgasam da belli bir zaman sonra alışıyorsunuz. Cariye deniliyorsa ben de saray astrologuna müneccim başı desem bir sorun olmaz umarım...

Sarayın bol entrakalarıyla  oğlunun kral olması için türlü işler çeviren kraliçesiyle neler oluyor neler...
Tabii güzel kızımız ve prens arasında o aşk sizi çok etkileyecek....Hangi prens mi söylemem? İnternetten izleyecekler için sessiz kalmayı tercih ediyorum. Gerçi bariz şekilde ipucunu vermişim...

En güzel Kore dizilerinden biri olarak yerini aldığını söyleyebilirim. Kanal 7'de sabah ve akşam yayımlanıyor izlemek isterseniz....Ben bu diziden çok etkilendim. Daha sonunu bile  izlemedim...

 Aşka Yolculuk dizisinin  sonunu maalesef izlemeyi düşünmüyorum. Çok hüzünlüymüş. Youtube'da müzik eşliğinde finalinden bir demet yayımlamışlar...Baktım gerçekten çok hüzünlü...
İzleyicilerin yorumlarından  da anlaşılıyor ki finalinde çok ağlayan olmuş. Belki başka bir zaman sonunu izlerim...

Not: Bu dizi ülkesinde yayımlandığında finalin böyle hüzünlü bitmesine karşı çıkanlar olmuştur. Bu nedenle dizinin devamı çekildiği söyleniyor. Sonradan eklenen bölümlerin içeriği hakkında bilgileri de okudum. Ve yine çok güzel buldum. Yalnız kanal 7'in sonradan eklenen bölümleri yayımlamayacağı yönünde söylentiler var. Belki çok istek olursa dikkate alabilirler...Kimbilir...


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder