Sayfa Başına Dön

Arınma Gecesi: Anarşi

Hiç yorum yok



Arınma gecesi 2Filmin konusu çok orijinal; ilginç ve değişik...Ben filmi çok beğendim.
Aslında filmi çok övmek istesem de  bazı sahnelerdeki acemilikler bunu yapmamı engelliyor. Başroldeki oyuncu grubunun oyunculukları iyi;  Frank Grillo ise çok karizmatik, hayran kaldım kendisine... Ancak geri planda bir kaç kişinin
 kısacık rolleri olsa da oyunculuğu göze batıyor.

Filmde gelişen sürpriz olaylar iyi düşünülmüşse de hızlıca gelişip bitiyor. Halbuki her olay kendi içinde muazzam bir potansiyele sahip. Gerilim ve heyecanı yükseltecek bu olaylar hızlıca olup bitmesi yerine daha ayrıntılı ve ciddi şekilde ele alınmasını isterdim.

 Film genel itibariyle orta düzeyde buldum; oyuncular iyi ,senaryo ise çok özgün bir konu üzerine yazılmış. Zaten filmin konusu beni cezbetti.  Ne kadar aceleye getirilmiş sahneler olsa da konusunun özgünlüğü  bu filmi göz ardı etmemizi engelliyor.

   Bu izlediğim devam filmiymiş. Yakında üçüncüsü de  geliyormuş.(Sanırım 1 Temmuz 2016 da gösterimde)

Arınma gecesi 2
İsterdim ki konu sıkıntısı çeken  Hollywood film sektöründe  iyi bir prodüksiyon tarafından bu film çekilsin. Çünkü konu muazzam. Bir kült filmi olacak güzelliğe  ve potansiyele sahip. Gerçi bu  film  birincisinden kat kat iyi olduğu yönünde yorumlar okuyunca filmin üçüncüsünün  beklentimizi karşılayacak düzeyde ve daha başarılı olacağı kanısındayım.

 Filmin konusu; 
 Seçimle başa gelmiş hükümet yılda bir gün ''arınma'' ilan etmiştir. Bu arınma gecesinde öldürmek yasaldır. Aslında her türlü suç işlemek serbesttir. O yüzden belirtilen saatlerde siren çalmasıyla arınma gecesi başlar ve on iki saat sonra siren çalmasıyla sona erer.

  Arınma gecesi, devletin vatandaşlarına verdiği bir haktır. Arınmaya katılmak istemeyenler ve işlenecek suçlara maruz kalmak istemeyenler evlerine girip, kapılarını kilitleyerek kendini korumaya alırlar.

  İşte bu arınma gecesinde yaşanılanlara tanık oluyoruz. Bir çift yolda arabalarının bozulmasıyla sokakta kalırlar. Peşlerinde ise maskeli bir çete vardır. Bunun  akabinde tesadüfen yolları kesişen bir grup insanın bu arınma gecesinde kaçışlarına ve hayatta kalma mücadelesine tanık oluyoruz.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder