Sayfa Başına Dön

İnstagram Biyografi Kısmına Ne Yazsam Acaba?

2 yorum
instagram biyografi
Sosyal ağları pek kullanmayan birisi olarak çağa uymadığım  da  kesinlikle düşünülmesin. Benden instagram biyografi örnekleri için yardım istenince bu olaya duyarsız kalamadım. Hemen bir araştırmaya giriştim. Bence profil resmi ve paylaşımlar daha önemli. Ondan sonra biyografi kısmı geliyor...

İnstagram Biyografi Örnekleri:
İnstagramımda biyografi alanına ne yazmalıyım diyorsanız. İşte size seçenekler:
Not:Size hangisi uygun geliyorsa onu tercih edin.

1-Mesleğinizi Yazabilirsiniz:
Sizler de sahne önünde çalışan kişilerseniz ya da insanlara hitap eden bir mesleğiniz varsa aşağıdaki sanatçılar gibi mesleğinizi belirtebilirsiniz. Aklıma sanatçı ismi gelmedi ya...Bu isimleri de zor buldum... Bu sıralar Tv'den uzağım o yüzden mi acaba?

Sanatçılardan Örnekler:
Zara: Müzik yapım şirketine ve çalıştığı ajansa  yer vermiş.





Cem Yılmaz: Mesleğini ve yaşını sadece belirtmiş.

2-Slogan, Motto Yazabilirsiniz:
Örgü, Fotoğraf, kitap...gibi bir uğraşınız, bir alana merakınız varsa bununla ilgili  sloganlar olabilir.
Örgü sayfası açmış olan bir instagram örneği. Burada örgü ile ilgili bir slogana yer verilmiş.







3-Paylaşımlarınızın ne ile ilgili olduğunu kısa ve öz belirtebilirsiniz:
Bloğumun adıyla bir instagram açmıştım. Eğer aktif kullansaydım biyografiye tabii ki paylaşımlarımın içeriği hakkında bilgi verirdim. Belki de sloganımı  kullanırdım.






Yemek paylaşımı yapan bir instagram sayfası. Paylaşımlarının ne ile ilgili olduğundan söz etmiş. Site adresini de koymuş.

4-Özlü Sözler:
Sizi ifade eden yaşama bakışınızı tanımlayan özlü sözleri kullanabilirsiniz:
Benim kişisel  instagramım olsa özlü söz kullanır mıydım emin değilim. Özlü söz yazmam için çok duyulmamış, anlamını yitirmemiş  olması gerekir sanırım....
Tabii kendi cümlelerinizle de bunu ifade edebilirsiniz.

*Mutlu mu olmak istiyorsun, kimseden bir şey bekleme (Bob Marley)
*Öğretmek, iki kere öğrenmek demektir.( Joseph Joubert)
*Hayat çoğu zaman böyledir; sevdiğin başka sevenin başka....
*Anı Yaşa...
*İnstagramda eğlence varmış dediler, biz de geldik...
*Mutluluk nerede ben orada...
*Huzur nerede ben orada...
Daha fazla örnek için Beğendiğim özlü sözler adlı  sayfama bakabilirsiniz.

5-Sizi Tanımlayan İfadeler Kullanabilirsiniz:
Sizin kişiliğinizi ya da ilgi alanınızı tanımlayan kısa ve öz cümlelere de yer verebilirsiniz.
*Çok okurum, hep okurum...
*Kitaplarım olmadan asla...
*Bana kitap kurdu diyolar...
*Biraz alıngan, biraz somurtkan, biraz delidolu...(Bu pek olmadı galiba. Herkes kendini daha iyi göstermek  isterken benim yazdığım şeye bak👀...)
*Gezgin
*Gezgin biri
*Okur Gezer
*Öğrenmeyi seven biri
*Eğlenceli biri
*Farklı ve delidolu

6-İngilizce olarak yazabilirsiniz:
Genelde yabancı kullanıcılara ulaşmayı hedefleyenler İngilizce olarak bu kısmı oluşturuyor. Tabii yurt dışında çevresi olanları bi de bunu havalı bulanları unutmamak gerek..

7-Yukarıdaki maddelerin tümünü veya bir kısmını biyografinizde kullanabilirsiniz:
* İnstagram paylaşımlarının ne ile ilgili olduğundan söz edebilirsiniz.
* Kendinizi  tanımlayan bir cümle kullanabilirsiniz.
*Bir slogan ekleyebilirsiniz.

Sizlere biyografi örnekleri için seçenekleri sundum. İster sadece mesleğinizi yazın biyografi kısmına, ister kendinizi tanımlayan bir söz, ister slogan ya da bunların tümünü bir arada kullanın...Size hitap eden hangisiyse onu önce belirleyin.


2 yorum :

  1. Ben youtube kanalı açıcam fakat hangi ismi koyucagımı bulamadım yardım edermisiniz bu arada kanalın konusu slime olucak şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, aşağıdaki verdiğim linkin olduğu sayfaya birkaç örnek ekledim. Size umarım yardımcı olur. Saygılar...
      http://maksatgelisim.blogspot.com/2016/12/youtube-isimleri-tarihfutbol-dans-aile.html

      Sil