Sayfa Başına Dön

Bloggerda Gönderen(Yazar) İsmi Nasıl Değiştirilir?

Hiç yorum yok
bloggerda gönderen ismi nasıl değiştirilir
    Blogumun adresini  değiştirdikten sonra yazılarımın altında yer alan gönderen ismini  de değiştirmek istiyordum. Google da araştırma yaptığımda pek bir şey bulamadım. Tabii bunun sebebi doğru kelimelerle arama yapmamış olmamdan da kaynaklanabilir. Genellikle  Htlm kodları verilmiş. Hepsini uygulamama rağmen olmadı. Ben de değiştirmekten vazgeçtim. Bir kaç gün sonra bloguma göz atarken bir  rastlantı sonucunda kolayca değiştirebildim.

Blogunuzun  yazar ismini değiştirmek istiyorsanız şu yolu takip edin:

1-Blogunuzun sağ üst köşesindeki profili tıklayın

2-Açılan kutucukta Blogger profilini tıklayın

3-Görüntülen sayfada Profili Düzenle yi tıklayın

4-Kullanıcı profilini düzenle başlıklı sayfa açıldığında;

5- Kimlik yazılı  alt başlığın altında yer alan  görünen ad satırında  yazılı  eski isminizi   silip yerine  istediğiniz ismi yazın.

6- En altta yer alan  profili kaydet tıklayın.

 Böylece yazılarınızın altında gönderen kısmının değiştiğini göreceksiniz.

Not: Benim blogum Google +  ya bağlı olmadığından bu şekilde  değiştirdim.


  ***  Blogunuzda gönderen(yazar) ismi görünmesini istemiyor,  kaldırmak istiyorsanız şu şekilde yapın:

Sol tarafta kumanda panelinde; 

     1-Yerleşim


     2- Blog Kayıtları-Düzenle
 tıkladığınızda  bir pencere açılıyor. Gönderen kutucuğundaki işareti  kaldırın ve kaydedin. işlem tamamdır. Artık gönderen ismi görünmeyecektir.

      Google da araştırma yaptığımda gönderen( yazar)  ismini gizlemeyin diye uyarıda bulunan bir yazıyla karşılaştım. Bu yüzden iyice araştırdıktan sonra  bu konuda ne yapacağınıza karar verin, derim.
.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder